marcel

Wie gaat er schuil achter je nick?
Plaats reactie
marcel
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jan 2018, 18:23

marcel

Bericht door marcel » 08 feb 2018, 15:30

ik ben marcel, geboren op 20 maart 1973, dus nu 44 jaar jong
ik ben getrouwd en heb 1 dochter van bijna 13
Ik ben een grote muziek liefhebber, ik ben helemaal verzot op elvis, maar je kan bij mij met alle soorten muziek aankomen van zwaar klassiek tot kei harde hardrock. maar kom me niet aan met nederlandse en duitstalige schlagers en dj muziek (want dat vind ik nerds die achter hun computer zitten, muziek achter elkaar mixen die van anderen zijn en dan dat "live" spelen terwijl ze maar een usb insteken en niets hoeven te doen)
lezen doe ik ook heel veel, alleen maar engelse boeken en dan alleen maar (erotische)romans. en ik lees ook ruim 100 boeken per jaar
ik kijk heel veel films en series, en ben ook een film verzamelaar, we hebben thuis ruim meer dan 6000 films (als het er al niet meer dan 7000 zijn)
mijn auto is mij ook alles waard, ik heb een Mercedes s500, en dat is voor mij niet alleen een vervoermiddel maar ook grote liefhebberij
ik ga graag naar pretparken toe, al kan ik dat door mijn medicatie op dit moment niet doen, en ook hou ik van op vakantie gaan, ook al is voor mij op vakantie gaan eigenlijk alleen maar voor de caravan zitten en lezen lol
en natuurlijk elvenar spelen, ik speel al jaren online games, maar elvenar is toch weer anders, zeker omdat het nu alleen maar plezier is, en dat is het belangrijkste. ik zit een groot deel van de dag achter de pc, elvenar bromt altijd, ben altijd wel met een film of een boek bezig op de pc

Gast

Bericht door Gast » 09 feb 2018, 07:23

Mooi mooi , zo leren we je weer een beetje beter kennen :)

HUSKYGIRL1
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 feb 2018, 18:48

Bericht door HUSKYGIRL1 » 09 feb 2018, 19:11

ja marcel inderdaad we wonen niet ver van elkaar weert is de 2 grootste kermis en de goedkoopste van nederland tilburg is het grootst maar heel duur

Zonnetje1962
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 feb 2018, 22:02

Bericht door Zonnetje1962 » 10 feb 2018, 08:51

Hoi Marcel
Pretparken met snelle dingen ?
Of meer de sprookjes ?
Zonder jou en nofo en lord was ik nooit zo ver gekomen in dit spel.
Jullie hebben me zo goed op weg geholpen.
Ik zal nog vaak een beroep doen op je geduld.... gelukkig heb jij dat !

Gr.
Kaja (zonnetje in huis)

Plaats reactie