Eline

Wie gaat er schuil achter je nick?
Plaats reactie
Gast

Eline

Bericht door Gast » 08 feb 2018, 18:28

Ik heet in het echt ook Eline, wat enigzins te verwachten was. Ik hou ontzettend veel van lezen, vooral fantasy en SciFi. Ik ben net niet verslaafd aan Lord of the Rings, dus als je daar iets over wil weten, moet je bij mij zijn. Bovendien probeer ik er een soort vervolg op te schrijven. Ik heb twee katten, Ellen en Emil, die het erg leuk vinden om op mijn laptop te liggen, dus als ik rare berichtjes post, weten jullie waardoor het komt. Ik ben protestants, dus op zondagochtend ben ik niet beschikbaar, en daarom ben ik er geen fan van als er gevloekt en gescholden wordt. Ik ben erg actief in de kerk, en dat kan soms veel tijd in beslag nemen, dus daarom ben ik soms random momenten niet aanwezig.

Nofomoa
Site Admin
Berichten: 195
Lid geworden op: 30 jan 2018, 14:12

Bericht door Nofomoa » 08 feb 2018, 18:42

Kan ik alvast intekenen voor dat boek, Eline? :)
We don't stop playing because we grow old. We grow old because we stop playing. (George Bernard Shaw)

Gast

Bericht door Gast » 08 feb 2018, 19:06

het is nog niet af, ik heb maar tien pagina's of zo. maar als jullie interesse hebben, kan ik het delen, als iemand mij uitlegt hoe.

Gast

Bericht door Gast » 09 feb 2018, 07:22

Aangename kennismaking Eline :)

Ik maak zeker tijd vrij de komende dagen om je boek te lezen, spannend!

marcel
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jan 2018, 18:23

Bericht door marcel » 09 feb 2018, 18:11

ik heb erg veel respect dat je zo achter je geloof staat. mijn zus is ook zo maar dan voor de rk kerk. en het heeft haar heel veel geholpen o.a. tijdens de adoptieprocedure van hun zoon
ikzelf heb ook wel steun gehad omdat onze dorpspastoor erg voor onze families heeft klaar gestaan in een zware periode in de afgelopen 1 1/2 jaar.
maar persoonlijk ben ik geen kerkganger

ik waardeer echt je normen en waarden en zal er respectvol mee omgaan

Zonnetje1962
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 feb 2018, 22:02

Bericht door Zonnetje1962 » 10 feb 2018, 08:26

Aangenaam kennis te maken Eline,
Ik ga binnenkort je schrijfwerk eens lezen.
Gr.
Kaja

Plaats reactie