Groeten van Bobbels

Wie gaat er schuil achter je nick?
Plaats reactie
Gast

Groeten van Bobbels

Bericht door Gast » 09 feb 2018, 13:25

Dag vriendjes en vriendinnetjes,
Ik ben Bobbels en ik woon bij Quagmire en mevrouw Quagmire in een dorpje in Noord-Holland, dicht aan de noordzee kust. Ik ben een Schapendoes van ras en mijn officiele naam is Robert, maar ik ben een teefje. Robert werd Bob en dat werd weer Bobbels, go figure. Bijna ben ik jarig en word dan 6 jaar oud. Ik hou ervan om in de achtertuin te ravotten en kauw graag op dennenappels. Soms lijk ik wel een eekhoorn. Een hele grote harige eekhoorn die niet in in bomen klimt, woef. Mevrouw Quagmire werkt erg hard en is veel van huis. Zij werkt in het ziekenhuis in een nabij gelegen stad en is daar heel vaak. Quagmire werkt meestal vanuit huis, dat is weer erg fijn voor mij. We maken vaak lange wandelingen door het bos of naar het strand. Of gaan het dorp in. In ons dorpje zijn veel terrassen en er staat overal wel een kommetje water voor mij klaar en wat lekkers. Als Quagmire naar kantoor gaat, dan brengt hij mij meestal naar 1 van de opa's en oma's. De ene woont in een nabij gelegen dorp, ook dicht bij kust en bos, maar de andere woont op het platteland, dan kan ik in de sloten en het kanaal duiken en lekker over het gras rennen. Quagmire werkt voor een engels bedrijf en doet daarvoor analyses en schrijft rapporten. Dat noemt men Strategic Consultanting. Lekker boeiend allemaal. Mevrouw Quagmire en ik zijn bijna tegelijk bij Quagmire komen wonen, maar ik was er eerder dus ik ben de baas, waf waf. Quagmire en mevrouw Quagmire zijn verloofd, nog niet getrouwd en (nog) geen kinderen. Ze zijn van '82 en '87, dus ik ben de oudste nu. Groeten van Bobbels

Nofomoa
Site Admin
Berichten: 195
Lid geworden op: 30 jan 2018, 14:12

Bericht door Nofomoa » 09 feb 2018, 13:33

Oh heerlijk, schapendoezen en moddersloten :)
We don't stop playing because we grow old. We grow old because we stop playing. (George Bernard Shaw)

Gast

Bericht door Gast » 09 feb 2018, 13:46

Mooi geschreven Quaggie, big fun met een schapendoes :)

marcel
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jan 2018, 18:23

Bericht door marcel » 09 feb 2018, 18:02

yes verloofd, dat betekent veel goeds want dat betekent een FEESTJE
bobbels denk je dat meneer en mevrouw quagmire, het erg vinden als wij met een I'tella niasa delegatie de party komen crashen?

Zonnetje1962
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 feb 2018, 22:02

Bericht door Zonnetje1962 » 10 feb 2018, 08:38

Ha Bobbels wat leuk dat jij je ook even komt voorstellen.
Woef woef woef woef waf waf waf
Zo dat weet je dan ook meteen maar Haha
Veel plezier hier!

Gr.
Kaja

Plaats reactie