Nofomoa/Sannyvh

Wie gaat er schuil achter je nick?
Plaats reactie
Nofomoa
Site Admin
Berichten: 195
Lid geworden op: 30 jan 2018, 14:12

Nofomoa/Sannyvh

Bericht door Nofomoa » 08 feb 2018, 13:19

Laat ik het spits eens afbijten.
Nofomoa en Sannyvh ben ik allebei. Nofomoa is ontstaan toen ik met mijn eerste account, Sanny dus, in het wat langdradige hoofdstuk 6 mij wat zat te vervelen. Wees gewaarschuwd, voor je het weet heb je twee drukke accounts en ben je nog magiër ook ;)

Mijn echte naam is ook Sanny. Ik woon in Amsterdam, maar woonde ook in Ierland en België (dat laatste helpt wel met het begrijpen van sommige BS-genoten ;). Ik ben een vrouw van 53, geen man, geen kinderen en daar heel tevreden mee. Ik werk nagenoeg fulltime waarbij ik leiding geef aan een klein team van zo'n 6 personen. Daarnaast ga ik gráág en zo vaak mogelijk op vakantie.

Afbeelding
We don't stop playing because we grow old. We grow old because we stop playing. (George Bernard Shaw)

Gast

Bericht door Gast » 09 feb 2018, 07:21

Aangenaam Sanny , mooi met de foto er bij, zo hebben we een beetje een beeld wie we plagen nu :P :P :P

Nofomoa
Site Admin
Berichten: 195
Lid geworden op: 30 jan 2018, 14:12

Bericht door Nofomoa » 09 feb 2018, 07:28

Oh ja, photobucket heeft nu al mijn tronie verwijderd. Ik ga straks even via ene andere weg te werk.
We don't stop playing because we grow old. We grow old because we stop playing. (George Bernard Shaw)

marcel
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jan 2018, 18:23

Bericht door marcel » 09 feb 2018, 18:22

nou sanny wat zal ik eens zeggen

je kwam binnen in thequest met nofo, in een heel druk toernooi waar we voor de 1e keer voor 10 kistjes gingen, en dan kom je aan het praten, en bij sommige in de chat heb je gewoon een klik, met jou had ik dat, net zoals ik dat met koen ook heb
ik vind het dan ook geweldig dat wij dit avontuur bij I'tella niasa samen met koen zijn gaan doen. we zijn 2 compleet verschillende persoonlijkheden maar vullen elkaar ook aan. en ik vind je nog altijd "the voice of reason" waar ik wat meer impulsief ben lol

Nofomoa
Site Admin
Berichten: 195
Lid geworden op: 30 jan 2018, 14:12

Bericht door Nofomoa » 09 feb 2018, 18:35

Lieve Marcel, wat hebben we al een reis gemaakt sinds dat bewuste toernooi :) Ik vind het geweldig om dat met jou en Koen te hebben volbracht tot hier!
Ja, we zijn verschillend en ja, wat ben ik blij dat ik je ken.
We don't stop playing because we grow old. We grow old because we stop playing. (George Bernard Shaw)

Gast

Bericht door Gast » 09 feb 2018, 19:26

mooi mooi zeg, ik kan er alleen maar warm van worden vanbinnen :)

Zonnetje1962
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 feb 2018, 22:02

Bericht door Zonnetje1962 » 10 feb 2018, 01:01

:D Bij deze een groet van een stadsgenote :lol:

Gr.
Zonnetje

Plaats reactie