Pop Trivia, gesloten, Winnaar Marcel

In alle soorten en maten.
Gast

Pop Trivia, gesloten, Winnaar Marcel

Bericht door Gast » 11 feb 2018, 13:02

Ik vind pop trivia (weetjes uit het genre populair) erg leuk. Daarom geeft ik het volgende raadsel op. De eerste die het juiste antwoord raad, krijgt 5 kp in zijn OW van mij.

Wie ben ik?

Ik ben een acteur. Ik heb 3 golden globes gewonnen. En over de laatste 40 jaar ben ik de hoofdpersoon geweest in ten minste 4 award winning tv comedies. Rara, wie ben ik?

Tweede Hint. Hij is een Amerikaan. Hij heeft al een erg lange carrière, iedereen zou hem moeten kennen. Hij heeft films gemaakt, maar hij is het meest bekend en heeft de awards gewonnen voor zijn televisie werk. Rara, wie ben ik?

Derde Hint. De persoon die we zoeken was ooit een "Beasty Boy" Rara, wie ben ik?

Vierde Hint. Tijdens mijn schooltijd was ik een zeer goede basketbal speler. Toch is dat niet de sport waar je mij van kent. Rara, wie ben ik.

Maandag 19.00 Volgt de oplossing op deze rara, wie ben ik?


MARCEL heeft gewonnen!!!!
Het juiste antwoord is Ted Danson

Gast

Bericht door Gast » 11 feb 2018, 13:06

Jim Carrey?

Nofomoa
Site Admin
Berichten: 195
Lid geworden op: 30 jan 2018, 14:12

Bericht door Nofomoa » 11 feb 2018, 20:35

Robin Williams
We don't stop playing because we grow old. We grow old because we stop playing. (George Bernard Shaw)

Gast

Bericht door Gast » 11 feb 2018, 21:07

Helaas niet juist, hint, hij leeft nog en is in prima gezondheid, voor zover ik weet. Robin Williams is niet meer onder ons.
Hij heeft al een erg lange carrière, iedereen zou hem moeten kennen. Hij heeft films gemaakt, maar hij is het meest bekend en heeft de awards gewonnen voor zijn televisie werk. Rara, wie ben ik?

Gast

Bericht door Gast » 11 feb 2018, 21:15

Ik ga nog een gokje doen, Michael J Fox?? 'Spin City)

Gast

Bericht door Gast » 11 feb 2018, 21:21

sean connery

Gast

Bericht door Gast » 11 feb 2018, 21:22

rowin atkins

Gast

Bericht door Gast » 11 feb 2018, 21:25

all bundy

Gast

Bericht door Gast » 11 feb 2018, 21:44

Nog geen goed antwoord. Michael j Fox was een hele goede gok

marcel
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 jan 2018, 18:23

Bericht door marcel » 12 feb 2018, 15:45

ted danson

Plaats reactie